Verhaal

Wij zijn SuccesKlus en bouwen jouw vitale organisatie met de juiste medewerkers.

Dit doen we op onze eigenwijze unieke manier, met als resultaat dat onze klanten (dus ook die van jou), kandidaten en interimmers allemaal blij, vitaal en tevreden zijn.

Gedachte

Wij weten zeker dat elke organisatie groeit door continue te investeren in vitaliteit. Medewerkers die actief werken aan hun vitaliteit en eigenaarschap hiervoor nemen, zijn gelukkiger, voelen zich fijner en presteren beter. Bovendien resulteert dit in een substantieel lagere uitval.

Groei en eenvoud in aanpak is hoe we met elkaar tot successen komen.

Kom jij of je medewerker tot de conclusie dat een volgende groeistap nabij is, begeleiden we hierin op een unieke manier. Dit ondersteund door instrumenten als Drijfveren, Communicatie en Talenten onderzoek.

Op zoek naar de juiste medewerker? Wij zijn ervan overtuigd en bewijzen het keer op keer, dat recruitment geen duizenden euro’s hoeft te kosten en met eerlijke contracten kan.

Missie.

Door onze unieke aanpak en samenwerking bouwen we met elkaar vitale organisaties en vullen we vacatures succesvol in.

We doen dit tegen eerlijke kosten.

Wie is Sjaak

Meer dan 20 jaar op senior niveau leiding gegeven aan grote en complexe programma’s en projecten in de financiële wereld. Daarvoor ook in de techniek, logistiek en klimaatbeheersing. Bovendien als bestuurder van de Nederlandse Handboog bond en commissie lid NOC&NSF veel ervaring opgedaan. 

Het vinden van de juiste persoon op de plek waar nodig, is altijd een uitdaging die ik met succes ben aangegaan. Of het nu om managers, teamleiders of medewerkers ging, ik vond ze altijd en op tijd. Vaststellen ‘pas je binnen het team en bij de opdracht’ is waar ik goed in ben en veel plezier in heb.

Door mijn manier van werken, ervaring, kwaliteiten en netwerk in te zetten voor jou, om voor jou je vacatures te vervullen, staat borg voor dat ik de allerbeste collegae voor je vind. 

Door het coachen van teams en individuen in de rol van startende ondernemer, projectleider en manager, programma manager, productontwikkelaar, relatiemanager en bestuurders heb ik me kunnen ontwikkelen tot succesvolle coach. Bovendien heb ik mijn coachees geleverd waar zij behoefte aan hadden.

Een goede vitaliteit is als vanzelfsprekend voorwaardelijk om succesvol te zijn. Daarom maakt dit onderdeel uit van mijn mensgerichte, integrale en resultaatgerichte aanpak.

Wie is Liesbeth?

Ik creëer zelf een wereld waarin ik leef. Ik ben eigenaar over mijn eigen leven.

En jij bent ook eigenaar over jouw eigen leven; dat neem ik niet van jou over.

Wel kijk ik met je mee en geef jou daarbij inzichten, vanuit mijn kennis, overtuigingen en liefde voor de mens.

 Ik ben een optimistische zeer ervaren HR professional, vitaloog, coach en DISC gecertificeerd en woorden die bij mij passen zijn, vitaal, veerkrachtig, humor, verbindend, mens -en organisatie gericht en doelgericht.

Het verbeteren van individuele en organisatievitaliteit,  persoonlijke en teamcoaching lopen ook als rode draad, voor iedereen herkenbaar,  door mijn carrière heen.

Mijn passie: de mens en de organisatie waar deze mensen werken.

Mijn missie: mensen en organisaties inspireren waardoor ze succesvol, gelukkig, vitaal en van betekenis kunnen zijn voor zichzelf en de ander

Mijn aanpak: no nonsens, prikkelend, praktisch -en mensgericht. Ik zoek altijd de verbinding.

Mijn waarden: integer, onderzoekend, eerlijk, sociaal, oprecht en eigenzinnig.

Vitaliteit verbeteren en borgen is waar ik voor sta en ga, met als doel:

  • verzuim te voorkomen
  • verzuim te verminderen
  • het werkklimaat te verbeteren, zodat iedereen zich prettig voelt en met elkaar de mooiste resultaten bereikt
  • talenten van medewerkers te ontdekken en op de juiste manier in te zetten
  • medewerkers te begeleiden naar de juiste werkplek
  • werkgevers inzichten en tips te geven
  • medewerkers eigenaar te laten zijn voor hun eigen leven en (werk)geluk.

Samenwerken met SuccesKlus?

Of je nu een werkgever, werknemer of interimmer bent, wij zijn er voor jou!